Szanowni Klienci,
informujemy, że nadszedł dla nas czas zmian. Wkrótce zmieniamy lokalizację naszej siedziby,
co nie pozostanie bez wpływu na realizację zamówień.
W związku przeprowadzką w drugiej połowie lipca nasza działalność będzie ograniczona – realizacja zamówień i wysyłek zostanie zawieszona na ponad 2 tygodnie.
Chcielibyśmy, aby czas zmiany był jak najmniej dokuczliwy dla Państwa, naszych Klientów,
dlatego poniżej podajemy kilka kluczowych dat:
*od 15.07 do 31.07– firma pozostaje zamknięta, brak możliwości realizacji zamówień
*11.07 czwartek – ostatni dzień przyjmowania zamówień
*12.07 piątek – ostatni dzień realizacji wysyłek
*01.08 czwartek – wznowienie realizacji zamówień
Przepraszamy za utrudnienia.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Do tych, którzy planują zakupy apelujemy, żeby kontaktowali się z nami już dziś,
abyśmy mieli szansę na realizację zamówień do 12 lipca.
Jesteśmy przekonani, że zmiana przyniesie korzyści zarówno nam, jak i naszym Klientom!